Partners

stichting WoonInitiatief Midden-Delfland kent twee belangrijke parters. Dit zijn Wonen Midden-Delfland en Ipse de Bruggen.

Ipse de Bruggen

De zorg van dit initiatief is uitbesteed aan Ipse de Bruggen. Uit een selectie van zorgaanbieders kwamen zij met afstand als beste uit de bus. De betrouwbaarheid, kwaliteit en mogelijkheden die zij bieden passen perfect bij de ideeën van het WIMD. Leuk gegeven is dat de oorsprong van de wereldberoemde Jostiband ligt bij Ipse de Bruggen en dat nog steeds de meerderheid van de bandleden wonen in zorgeenheden van De Bruggen.

Wonen Midden-Delfland

Woningstichting Wonen Midden-Delfland draagt zorg voor de bouw van het paviljoen. Wonen Midden-Delfland is een corporatie die voortkomt uit Woningstichting St. Willibrordus te Schipluiden, opgericht op 5 november 1919 als woningbouwvereniging en op 6 maart 1995 omgezet in een stichting en de Algemene Woningstichting Maasland, opgericht op 3 september 1969.